FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Pytanie: Czy moje konto jest aktywne od razu po założeniu?Jak złożyć zamówienie?

Odpowiedź:

Tak. Podczas rejestracji nowego konta, po prawidłowym wypełnieniu pól formularza, na podany adres e-mail wysyłany jest link aktywacyjny. Kliknięcie linku aktywacyjnego potwierdza rejestrację konta w serwisie SELPROM.PL.
Jeżeli masz pytania związane z kontem i jego użytkowaniem, napisz na adres: drukarnia@selprom.pl.

Pytanie: Dlaczego nie otrzymałem e-maila z potwierdzeniem założenia konta?

Odpowiedź:

Możliwe, że formularz rejestracyjny nie został prawidłowo wypełniony (pola oznaczone gwiazdką (*) są polami wymaganymi). Innym powodem mogło być błędne podanie adresu e-mail lub zdublowanie loginu.
Jeśli nie otrzymasz potwierdzenia w ciągu 24 godzin, spróbuj ponownie założyć konto lub napisz do nas na adres: drukarnia@selprom.pl.

Pytanie: W jaki sposób mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Odpowiedź:

Status zamówień jest widoczny w panelu klienta.
Po zalogowaniu należy wybrać zakładkę "Moje konto". W polu "Zamówienia" można śledzić postęp realizacji zamówienia, które zostało przekazane przez klienta do realizacji. Zlecenie może posiadać status: Oczekiwanie na pliki, Oczekiwanie na płatność, Oczekiwanie na akceptację, W produkcji, Zakończone, Wysłane. Każdorazowo po zmianie statusu wysyłany jest mail z informacją.

Pytanie: Czy mogę anulować zlecenie?

Odpowiedź:

Zamówienie można usunąć tylko wtedy, kiedy znajduje się ono w koszyku. Aby to zrobić należy kliknąć przycisk "usuń" znajdujący sie przy danym zleceniu. Po akceptacji i przekazaniu zamówienia do realizacji, opcji anulowania zamówienia nie ma.

Pytanie: W jaki sposób można przekazać plik do produkcji ?

Odpowiedź:

Serwis SELPROM.PL umożliwia przekazanie pliku zlecenia dwoma drogami:

•    Korzystając z panelu klienta:

- przy zamówieniu klikając na przycisk „Wgraj plik” oraz wybierając opcję „Wgraj pliki poprzez  przeglądarkę (do 100 MB)”,
- przy zamówieniu klikając na przycisk „Wgraj plik” oraz wybierając opcję „Załaduj plik poprzez FTP (do 10 GB)”.

•    Przesłać plik e-mailem na adres drukarnia@selprom.pl wpisując w tytule e-maila numer zamówienia.

Pytanie: Czy mogliby Państwo wgrać za mnie plik do zlecenia?

Odpowiedź:

Nie. Nie wgrywamy plików za klienta.

Pytanie: Czy wykonujecie Państwo projekty graficzne?

Odpowiedź:

Tak.
W panelu zamówienia, w polu „Projekt graficzny ulotki” należy wybrać opcję „Zamawiam projekt graficzny”. Po zatwierdzeniu zamówienia skontaktuje się z Państwem jeden z naszych grafików DTP, który ustali szczegóły projektu.
Informacje odnośnie projektu uzyskacie Państwo pisząc na adres: drukarnia@selprom.pl lub dzwoniąc na nr tel. 51 8873 025.

Pytanie: Czy po odrzuceniu dużego pliku, mogę przesłać do poprawy tylko strony zawierające błędy?

Odpowiedź:

Ze względu na duże ryzyko pomyłek przyjmujemy wyłącznie komplet plików (dotyczy to wszystkich produktów).

Pytanie: Czy dokonujecie Państwo korekty treści przesłanych materiałów?

Odpowiedź:

Dokonujemy jedynie drobnych korekt technicznych, w żadnym wypadku nie dokonujemy korekty treści.

Pytanie: Jaki jest czas realizacji danego zamówienia?

Odpowiedź:

Wszelkie informacje na temat czasu realizacji zamówienia znajdują się na stronie: Czas realizacji zleceń

Pytanie: Czy można przyspieszyć termin realizacji?

Odpowiedź:

Terminy realizacji zamówień podane są na stronie drukarni SELPROM.PL. Nie ma możliwości ich przyspieszenia, są to optymalnie dobrane terminy.

Pytanie: Czy mogę odebrać towar osobiście?

Odpowiedź:

Nie. Ze względu na specyfikę kompleksowej obsługi zleceń nie prowadzimy odbiorów osobistych. Zamówienia przesyłane są do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Pytanie: Jaki jest domyślny adres wysyłki do mojego zamówienia?

Odpowiedź:

Domyślnym adresem wysyłki jest adres, który podaje się przy rejestracji konta w systemie.

Pytanie: Czy mogę zmienić adres dostawy do danego zamówienia?

Odpowiedź:

TAK, można tego dokonać w panelu klienta edytując wpis przy danym zleceniu.
W polu Klient (pod podanym adresem) należy wybrać polecenie Zmień dane, a następnie określić nowy adres dostawy i jeśli jest taka konieczność określić nowy adres dostarczenia faktury.

Pytanie: Czy mogę zamówić produkt, którego nie ma w asortymencie?

Odpowiedź:

Zamówienia, których nie ma w asortymencie drukarni SELPROM.PL, można realizować poza serwisem. Można tego dokonać uprzednio wysyłając zapytanie ofertowe na adres: drukarnia@selprom.pl.

Pytanie: Czy drukarnia SELPROM.PL obsługuje klientów spoza Polski?

Odpowiedź:

Tak, obsługujemy klientów zagranicznych, jednak ceny widoczne w serwisie drukarni internetowej SELPROM.PL zawierają koszt dostawy tylko na terytorium Polski. Jeśli jesteś zainteresowany usługą dostarczenia przesyłki poza granice Polski, napisz do nas na adres: drukarnia@selprom.pl

Pytanie: W jaki sposób otrzymam fakturę?

Odpowiedź:

Faktury dostępne są wyłącznie w formie elektronicznej. Po złożeniu zamówienia, w panelu klienta system automatycznie wygeneruje fakturę proforma. Fakturę proforma możesz pobrać ją w dowolnym momencie, rozwijając szczegóły danego zamówienia lub przechodząc na stronę.
Jeśli w ciągu 7 dni od daty opłacenia zamówienia, nie zostanie ono jeszcze skierowane do realizacji, system wygeneruje dodatkowy dokument – fakturę zaliczkową VAT. Natomiast końcowa faktura VAT będzie dostępna po wysyłce Twojego zamówienia na Twoim koncie. Dodatkowo nasz system prześle ją drogą elektroniczną na adres e-mail podany podczas zakładania konta. Zgodę na otrzymywanie faktur w takiej postaci wyraziłeś, zakładając konto na naszym portalu. W przesyłce z zamówionymi produktami, którą otrzymasz Ty lub Twój klient, zawsze znajdować się będzie tylko to, co zamówiłeś – nigdy nie znajdzie się w niej faktura bądź nasze materiały reklamowe.

Pytanie: W jaki sposób mogę dokonać płatności za zamówione produkty?

Odpowiedź:

Proponujemy następujące sposoby płatności: - opłata za pomocą systemu Transefuj.pl, umożliwiającego m.in. płatności za pomocą kart debetowych, kredytowych i przedpłaconych - oplata za pomocą systemu Transeruj.pl - przelew bankowy; - opłacenie zlecenia przy odbiorze przesyłki (za pobraniem do kwoty 1300 zł/brutto). Aby dokonać płatności za pomocą systemu Transferuj.pl wejdź na podstronę „Zamówienia” i rozwiń szczegóły zamówienia. Kliknij przycisk „ZAPŁAĆ” – zostaniesz przekierowany na bezpieczną stronę płatności, na której będziesz mógł wybrać swój bank i dokonać przelewu. Po dokonaniu płatności zostaniesz ponownie przekierowany na nasz portal. Potwierdzenie realizacji Twojego przelewu otrzymamy w ciągu około 15 minut. Wówczas przy Twoim zleceniu pojawi się status „ZAPŁACONE”. W przypadku wybrania opcji przelewu bankowego zaksięgowanie Twojej płatności na naszym koncie nastąpi najwcześniej następnego dnia roboczego po dokonaniu przelewu i uzależnione jest od godziny, w której go wykonasz (dostarczeniu drogą elektroniczną duplikatu dokonania płatności). Dlatego status „ZAPŁACONE” dla Twojego zlecenia pojawi się później, niż ma to miejsce dla płatności w automatycznych systemach płatności. Aby przyspieszyć zaksięgowanie przelewu prześlij nam e-mailem plik z jego potwierdzeniem. Treść przelewu wygenerujesz klikając przycisk „ZAPŁAĆ” z poziomu „Zamówienia”.

Pytanie: Do jakiej kwoty zlecenia realizowana jest forma płatności „za pobraniem” ?

Odpowiedź:

Maksymalna wartość zamówienia, które wysyłamy z płatnością „za pobraniem” wynosi 1300 zł brutto. Przesyłki realizowane z wykorzystaniem płatności „za pobraniem” nie są nadawane w trybie no-name.

Potrzebujesz pomocy?
+48 51 8873 025
+48 51 8873 026
Nie ma Twojego
produktu?
Zapytaj nas o cenę!
Darmowa dostawa!
Na terenie całego
kraju (kurier)
Program partnerski!
Dla agencji reklamowych
i drukarni
Kiedy wysyłka?
Zobacz czas realizacji
Twojego zamówienia!